.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری سارقان اینترنتی در محمودآباد

فرمانده نیروی انتظامی محمودآباد از دستگیری سارقین اینترنتی در این شهر خبر داد.


به گزارش شمال نیوز باب‌الله عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با  فارس در مورد اقدامات فرماندهی انتظامی این شهر بیان داشت: برای آسایش و رفاه مسافران نوروزی با استفاده از 75 درصد نیروهای ستادی توانستیم در ایام نوروز، امنیت خوبی برای مسافران فراهم ‌کنیم.

فرمانده انتظامی محمودآباد تصریح کرد: در تعطیلات که جمعیتی بالغ بر 550 هزار نفر به صورت شناور و بیش از 100 هزار نفر جمعیت ثابت در شهرستان داشتیم، هیچگونه مشکل قابل توجهی نداشتیم.

عباس‌زاده افزود: چند مورد سرقت داخل خودرو که سارقان از خارج استان و یا شهرستان‌های همجوار بودند و چند سارق منزل که همگی دستگیر شدند و در مجموع نسبت به سال گذشته 36 درصد کاهش سرقت در ایام نوروز داشتیم.

فرمانده انتظامی محمودآباد همچنین از دستگیری باند سرقت اینترنتی در این شهر خبر داد و افزود: با اطلاعاتی که از طریق شهروندان به دست آوردیم و با به‌کارگیری عوامل اطلاعاتی و کار فنی پلیس و شناسایی رابطان، یکی از عوامل سرقت اینترنتی دستگیر و تخلیه اطلاعاتی شد و توانستیم با اطلاعات به دست آمده بقیه سارقان را نیز دستگیر کنیم.

وی درباره این سرقت ابراز داشت: این سارقان نام شرکت‌ها را داشتند و با اعلام خرید اینترنتی و دریافت آدرس و رمز اول و دوم حساب‌های شرکت برای واریز وجه، تمام موجودی آنها را تخلیه می‌کردند.

عباس‌زاده اضافه کرد: از سارقان یک دستگاه لپ تاپ، سه عدد گوشی و مقادیر زیادی صورت حساب عابر بانک و تلفن‌های تماس اصناف و بازاریان کشف و تاکنون به هشت مورد سرقت اینترنتی در شهرهای مشهد، تهران و شهرهای همجوار اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی محمودآباد در پایان از مردم و اصناف خواست، از در اختیار گذاشتن شماره حساب و رمز دوم به اشخاص خودداری کنند و اگر چنانچه مال‌باخته‌ای در این باره وجود دارد، به پلیس مراجعه کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.